Okumadan Geçme

Facebook

10 Aralık 2011 Cumartesi

Hayata Dair İç Gıdıklayan Klişeler #1 Sazan.avi

Bu klişe öyle böyle bir klişe değil. Askere giden er kişinin bunu çeşitli ortamlarda duyurma amacıyla yazma şekli. Ben buna daha çok MSN iletilerinde rastlardım. Çarşı izinlerinde internet kafelere akın eden gençlik, her MSN açışında gözümüze sokardı birliğini, ne komutanlığında olduğunu, ilini falan. Artık MSN kullanımı neredeyse ortadan kalktığı için, facebook ve Twitter'da görebilmek mümkün benzerlerini. Ama en favorim şu tipte olanlar: "20 seNeLik diZi 15 ayLık rEkLaMa giRdi ;););) ---89/4 kRaL DewRe KoManDo seRqan!--- ŞAFAK 450" a.k.a. ferihAnonim.


Sazan başlığını atma sebebim de, benim Ağustos dönemindeki deney'im sonucu. Yaptığım çok ayıp, bi de caps aldım üstüne. Van'a giden herhangi birinin yazdığını kopyalamıştım o zaman, oltaya kimler düşecek acaba diye.

Bu hikayenin içinde bir de hayata dair iç burkan bir detay var. Ben bunu o zamanlarda görüp yazdığımda Van'a asker olarak giden, bu iletiyi yazan o kişi, Van'da büyük depremi yaşadı. Umarım iyidir şimdilerde o kişi de.

6 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ama şu gerçekten komikmiş ya bu ne
"20 seNeLik diZi 15 ayLık rEkLaMa giRdi ;););)"

Archy dedi ki...

İlk sazan da benmişim :)

ilnevyA dedi ki...

Adam seRqan bi kere.

Eh Selami o şeref sana yakışmış :)

taklitçi yengeç dedi ki...

ben de yutmuştum zokayı da hesabımı kapattığım için çıkmamış. ehehe insanların duygularıyla oynamışsın yahuu. =)

ilnevyA dedi ki...

he ya sen miydin o. farkettim ben onu caps alırken, biri daha vardı arada kimdi diyodum :)

Adsız dedi ki...

anonimden alıntı yapanı da zor bulunur vallaha bravo, ama çok iyi ya, seRqan! :)) dur daha '38 - kayseri' yazacağın günlerde olacak.