Okumadan Geçme

Facebook

8 Şubat 2011 Salı

3'ü 1 Sırada, Sırayla - Yeni Bir Blog Daha

3 hafta önce filandı. O zamanlar Asi bir insan olan Archy, bir başka deyişle "Ufo Gören Masum Gugudalı" arkadaşım "sen, ben ve thebiglebowski bir blog açalım" demişti bana. Ben de normal olarak "ne üzerine?" diye sordum tabi. "Onu bilmiyorum, düşünmedim hiç" dedi. Bu adam hep böyle yapar, verdiği ani tepkilerle yarar geçer.

Neyse dedim, benim ilerde yapmayı düşündüğüm bir konsept vardı blog için. Onu hayata geçirelim, 3 kişiyle daha da güzel olur. Konsepti söyledim, oy birliğiyle kabul ettik. Oraya da bugün itibariyle başladık.

Bu yeni blogun olayı şu; her yazı bir önceki yazıdan esinlenerek yazılacak. Beynimin en iyi yaptığı şey, çağrışım olayı yani. Sırayla yazacağız. Mesela yarın ben Archy'nin yazısından esinlenerek, bir yerlerden çağrışım yaparak bir şeyler karalayacağım. Benim yazdığımdan da thebiglebowski çağrıştıracak. Bu döngü böyle devam edip gidecek.

Biz aslında çok da matrak adamlarızdır he. 3 sene önce, Gerede'ye yaptığımız çokça kalabalık gezide tanışmıştık ve sonrasında Gırgır Kreasyonu adında bir topluluk da kurmuştuk. O günden beri devam eden dostluğumuz, muhabbetimizle 3'ümüz 1 aradayız. Sırayla yazacağız.

Üçümüz de Trabzon'luyuz, Gerede'ye de Trabzonspor'un kampını ziyarete gitmiştik. Yani komiğiz lan valla. Bloga tema seçerken ki muhabbetlerimiz hala aklımda.

Gelmek isteyenler buyursun gelsin efendim.

Bir tık uzakta; 3'ü 1 Sırada, Sırayla

6 yorum:

Archy dedi ki...

Üçümüzün yazması benim aklıma geldi konsepti de siz bulun. Herşeyi devletten beklemeyin x)
*

Ufo gören masum gugudalı espirisini hatırlattın ya sesli güldüm :D

Birde o Gerede'deki anıları bir gün yazacağım. Ben hayatım boyunda o kadar eğlenip o kadar güldüğüm bir günü hatırlamıyorum.
İyi ki kankayız lan :)

francesca mckennitt dedi ki...

Fikir güzel :)
Bakalım ne çıkacak ortaya :)

funda dedi ki...

Hayırlı uğurlu olsun efendim:)

ilnevyA dedi ki...

Güzel olacak umarım.

Teşekkürler :)

Hic belli olmam. dedi ki...

Okumayan top olsun dimi?
Nheheh olsun olsun .

Hayal Meyal dedi ki...

hemen gelelim bakalm :)