Okumadan Geçme

Facebook

18 Şubat 2011 Cuma

bu kaçıncı uykusuz geçen gece. bu kaçıncı düşünmekten uyuyamadığım gece. bu kaçıncı kendime olan sinirimden kendimden nefret ettiğim gece.

bok gibi bi hayat yaşıyorum. hiç birşeyi düzeltemiyorum hayatımdaki. sadece günleri geçirip duruyorum. erteliyorum sürekli her şeyi.

sanki yarın sınavım var da, ben hiç çalışmamışım gibi hissediyorum.

gücümü toparlayamıyorum bi türlü, gün geçtikçe eriyorum sadece.

çabalamak için bile gücüm yok. bir çok şeyi dalgaya alıp gülüp geçiyorum çoğu zaman. acizliğime bile güler oldum artık.

olmuyor.

yapamıyorum.

gün geçtikçe güzsüzleşiyorum hayata karşı. inançsızlaşıyorum. yapmak istediğim hiç bir şey kalmadı nerdeyse artık.

Mar Adentro'da vardı ya şu diyalog. Ben bunun orospusu olmuşum işte.

- Nasıl böyle gülebiliyorsun?
+ Kaçıp gidemiyorsan ve kesin bir biçimde başkalarına bağımlı yaşıyorsan gülerek ağlamayı öğrenebiliyorsun.

7 yorum:

Serdengeçti dedi ki...

Al Beni Vur Sana Hasan :((

Şu Sıralar Şu Sözle Kendimi
Gaza Getirmeye Çalışıyorum Ama
Nafile :(

Hayat bize, sıradanların yasalarını öğretir. Eğer sarkaç gibi inip çıkarak sallanmayı göze alamazsak, doruklara ulaşamayız. Terk edenler kazanamazlar, kazananlar, terk etmezler. Çalışırken neşe ile ıslık çalan insanlar vardır, yaşamda muhteşemdirler. Ama ağlayan, sızlayanlar da vardır, sürünürler. Çocuklarıma üç şey söyledim hep.. "Sorumlu göstermeyin, şikâyet etmeyin, bahane aramayın." Ne kadar üst düzeyde oynuyorsanız, özürleriniz o kadar az kabul edilir.."

Yarbay McDonald Valentine
(Amerikanın Efsanevi
Beyzbol Koçlarından )

mergiz dedi ki...

O'ndan sonra mı böyle oldu? :/

hera dedi ki...

Aynı duyguları sonuna kadar yaşayan biri olarak aynı kampüsten selam ederim. Herşey Dacia reklamı gibi, koşturduğuna değmeden hevesin kaçıyor. Ayrıca son cümle fena dokundu, yazma böyle şeyler.
Mor ve Ötesi tavsiye ederim. Bana iyi geliyor.

Yerimi bilmem, bilmem ne taraftayım
Sesimi duymam, ne zamandır araftayım.

ilnevyA dedi ki...

Tayyip artık hiç gaz yemiyo bana.

mergiz; 3.5 yıldan beri böyle aşağı yukarı. Babam, O, okul, 5 parasızlık

Ms. Alonso bunları yazarken MVÖ çalıyodu. Ciddiyim. Çok uzun zamandır da dinlememiştim MVÖ. Kördüğüm'dü çalan. Bu şarkı geldi aklıma, bunu dinlemek istedim, sonra da bunları yazdım.

Kimbilir neler oldu
Yer yarıldı herkes hala kibar

Kimse bilmez, kimse bilmez bu bir kördüğüm.

hera dedi ki...

Uyan > Uçan kuştaki güzelliği kaybettik hastayız.

Ayıp olmaz mı > Hayat o kadar zor mu takılır mıyız yolunda şekli gizli taşlara?

Kış geliyor > Ayna ayna sihirli ayna neler söyledin bana...

Kördüğüm > Zaman yok mekan yok hiç birşey yok, yaralı bir melek var evi yok.

Bigün bu adamların gazına gelip kötü bişey yapıcam. Bahar şenliklerine gelseler keşke. Bu arada Evanescence da öneririm. Müzik de olmasa infilak ederim heralde :)

Ariena dedi ki...

Su diyalog cok fena ya!:(

rsn dedi ki...

dostum,

insanın böyle hissettiği anlarında, ki bizim böyle anlarımız çokça oluyor, ister adına gaz densin ister teselli, ne söylenirse söylensin fayda etmez - kendini iyi hissettirmez.

Sadece şunu söylemek isterim ki, her ne olursa olsun, iyi veya kötü ne yaparsan yap, ne yaşarsan yaşa seni her zaman düşünen, her zaman iyiliğini isteyen başta ailen, ben ve senin bildiğin birkaç kişi daha var.

Şu bir iki yıl içerisinde okul bitecek, askerlik bitecek, iş olacak, umarım çok yakınında benim de bulunacağım mutlu olduğun bir hayatın olacak.

Ben şimdi bunları söylüyorum ama biliyorsun ben de tıpkı senin gibi geçmişi düşünmekten geleceğe bakamıyorum böyle durumlarda.

Ama sen yine de dene o gelecek günleri, belki anlık da olsa biraz mutlu olabilirsin.

görüşürüz..