Okumadan Geçme

Facebook

16 Mayıs 2011 Pazartesi

Nerde Kalmıştık?

Şafak 30'un altına düştü. Üniversitedeki 7. senede nihayet mezun olma şafağı tabi. Mezun olup bu şehirden artık kurtulmam için kalan gün sayısı. Üniversitemizin Bahar Şenliği adındaki kandırmacası başladı bu sıralar. Adı Bahar Şenliği ama havalardan dolayı Bahar'a ve kampüsün herkese açık olmasından dolayı Şenlik'e dair bir şey görmek zor oluyor. Yeri bilmiyor olanlar için söyleyeyim; Erciyes Üniversitesi. Bizim okulun şenliği Sucuk Şenliği oluyor daha çok. Zamanında Özlem Tekin "burası sucuk kokuyo, burası dönüyo, Kayseriiiiiiiiiiğ" diye yavşak yavşak bağırmış ve tescil etmişti.

Herkese açık olan bu tip konserlerde; illa ki yanında bir yerlerde sahnedeki grupla-sanatçıyla alakasız tipler olur. Saçma sapan hareketlerde bulunurlar, şarkıyla alakasız hoplar zıplarlar. Yani bizim burdakilerde hep öyle oldu. Atletle dolaşan birbirinin omzuna çıkıp "Veğaaaaaaa seni seviyorum" diyen amcaları da gördük. Yanındaki en az kendisi kadar kro olan kız arkadaşına hava atmak için "Süleyman bak ben de aynı bunun gibi çalıyorum davulu" diyen ergenleri de gördük. Apaçi dansını ileri boyutlara taşıyan crazy dance in Kayseri türü figürleri ortaya koyanları da. Tabi bir de kızları taciz etmek için gelir böyle tipler buralara. Kızları elleyip kaçanlarla dolu oluyor ortalık.

İki Athena konserinden bahsetmek lazım şimdi. İlki 2005'te Fanta Festivalindeki. O yıl ki albümlerini yeni çıkarmışlardı ve o albümden şarkıları ilk kez o konserde dinlemiştim ve albümü alacak kadar beğenmiştim. Diğer konser ise geçen yıl sağanak yağış altındaki konserdi. Pis albümü yeni çıkmıştı bu kez. Bu kez albümü 1-2 kez dinlemiştim ve beğenmemiştim o ilk dinleyişlerde. Ama konserde yine sevdirdiler albümü. Albümün de ötesinde, yağmurun da katkısıyla belki de en keyif aldığım konserdi hayatımdaki. Donumuza kadar ıslanmıştık ve bu daha da keyifli hale getirmişti. O akşam için kendimizi 4-5 yaş daha gençmişiz gibi hissetmiştik. Ertesi gün ağrıyan yerlerimizle ulan yaşlanmışız demiştik. Yaşlandık dediğimiz de 24'tü ha.

Böyle götü başı ayrı bi yazı çıktı ortaya. Niye yazdım ben de bilmiyorum.

9 yorum:

francesca mckennitt dedi ki...

Allah allah sen kaç yaşındasın ki? Max 26sındır ne olacak o kadarcıktan:)

ilnevyA dedi ki...

Yok ya 24.5-25 arası bişeyim işte. Çevredeki 93'lü üniversitelileri görünce yaşlı hissediyo insan :D

Archy dedi ki...

1 senesi hazırlık olmak üzere üni'deki 5. senemdeyim sadece bir kez şenliklere gittim. O da bir günlük..

Ms.Alonso dedi ki...

İsmini duymadığım sanatçılar çıkarma konusundaki rekorlarını yine tazelediler bu yıl. Feridun düzağaç da olmasa belediyeden toplayıp getirdiler diyecektim. 30 mayısda Şebo gelecek diyolar. Hayallerimle oynuyorlar biliyorum ama umut işte...
Bugün öğlen gittim bu sefer kavurma kokuyor heryer :)

ilnevyA dedi ki...

Niye öyle oldu Selami?

Valla bu sene rekor seviyeye çıktı various artists olarak tanımlanacak kişiler. Cumartesi akşamı Kurban konserindeydik, yine bahsettiğim şekildeydi ortalık. Hele konser sonrası çalan müzikler eşliğinde dans eden iki atletli genç vardı ki flash tv'ye koysan sırıtmaz. :D

Bugün öğleden sonra ben de geçtim içinden bi. Eve yürüyerek gitme kararı alınca :)

Archy dedi ki...

Ne bileyim hiç gitmek istemedim. Aslında hiç gitmezdim de Volkan Konak kaçmaz diye gittim. Sanki daha önce konserine gitmemişim gibi :)

Ben genelde şenlik zamanları eve geçip kafa dinliyorum.

Hayal Meyal dedi ki...

7 sene ha? çocuk olsa okul yaşına gelmişti. :D Neyse, önündeki hayatta mutluluk sağlık ve huzur bulmanı dilerim :) O diplomanı eline aldıktan sonraki her günün çok daha iyilerine kapı açsın. Ayy kendimi hocalarından birsi gibi hissettim :))

ilnevyA dedi ki...

Asıl Volkan Konak kaçar lan. Şovmen zırtapoz. Çok gıcık oluyorum olm.

Valla üniye girmeyip evlensem şimdi çocuk okutuyodum bak :Dİyi söylemler için teşekkürler, eyvallah :) Ama bizim okul diplomayı 2 sene sonra veriyo. 2 yıl işsiz gezcem sanırım ahahah :D

Gürhan dedi ki...

Eskişehir'in de pek farkı yok bu yazılanlardan merak etme.. :)