Okumadan Geçme

Facebook

29 Mart 2010 Pazartesi

Karmaşık

FARKLI ZAMANLARDAN AYNI KİŞİNİN FARKLI RUH YANSIMALARI

*ağlayan gözler aslında gülermiş bakarken ardımdan , özledim derken aslında başkası geçermiş aklından

*ne kadar ağlatırsan o kadar hatırlanırsın, ne kadar sevindirirsen o kadar siklenmezsin...


*bir boşluk ki nasıl insanla dolsun , bilmiyorum var mı daha acısı

*wasted moments won't return and we will never feel again

*bir boşluk ki nasıl insanla dolsun, bilmiyorum var mı daha acısı!biraz da işte geldik gidiyoruzun hüznü..bilmezler ne gelmiş başa

*Avuçlarında hissetmek varken birinin ellerini.Sıkıca tutup sevmekten,güvenmekten korkar olmuşuz...

*dünya dediğin 2 gün; bir dün, bir de bugün yarın varmı ki???

*herşey bitti onlar seçti, masum aşklar o günler geçti!

*içime sızmış benim

*zorda kaldığım tüm zamanlarda andığım sendin

*yepyeni bir hayat bekliyor bilinmeyen; içinde umut var, belki de yeni bir son!

*yıkanmış beyinlerin kirlenmesi lazım hayatın renkleriyle

*ne gidebiliyorum ne de bu kahrı çekebiliyorum.. aranızdan gidicem gidicem..hastayım diyorum, değilsin diyolar..

*seviyorsa mutlu et, sevmiyorsa siktir et



*İki çocuk yanyana oturduğumuz kapının eşiğine kendi başıma zor sığıyorum bugün. Büyüdükçe insan yalnızmı kalıyor ne!

Hiç yorum yok: