Okumadan Geçme

Facebook

22 Haziran 2010 Salı

Aha Kafasi Yarıldi

Ceneviz kalesinin kayalarında tırmanırken; dar olan bölgeye tırmanma aşamasında farketmediğim bir taş parçası tarafından yarıldım. Uzun zamandır ilk kez yarılmak kelimesini gerçek anlamıyla kullanmış oldum böylece. Ha bir de yaz geldi Karpuzları da yarıyoruz arada bir ama daha çok kesmek fiilini kullanıyoruz bu eylem için.

Sahi daha karpuz keseceğdiik.


Akılsız kafanın cezasını bu kez ayaklar değil kafa çekti. Sonunda adalet yerini buldu.


Evet kelleşme süreci var hafif hafif. Seyrelme de denilebilir. Geçmiş olsun dilekleri için toptan teşekkür ve önemli bir durum yok. Hepimizin kafası yarıldı zamanında. Çocukken ben yarmamıştım hiç her nasılsa, o kadar sokaklarda sürtmeme rağmen. Ödeştik şimdi yaranlarla.

6 yorum:

thebiglebowski dedi ki...

Geçmiş olsun kanka.

Adsız dedi ki...

Geçmiş olsun. En tehlikeli 2 bölgeden birine hasar vermişsin...

gp maksimov dedi ki...

dikis yakismis!

ilnevyA dedi ki...

dikiş attırmadım. hatta herhangi bi doktor vb. kimseye de baktırmadım.

Shere Khan dedi ki...

geçmiş olsun hasanım.

gp maksimov dedi ki...

dikis attirmadiysan yorumumu "daha da cok yakismis" die degistiririm.