Okumadan Geçme

Facebook

2 Eylül 2010 Perşembe

Sevgiliye Son Kez Sarılmak


Bilerek, ama bilmemezlikten gelerek, bir şeylerin yoluna gireceğini umut ederek olanı da en acısıdır.

Daha sıkı mı sarılmak ister insan?

Yoksa ilişkinin eskisi gibi olmayan seyri nedeniyle içindeki burukluk; o son sarılmada son olduğunu bildiği için aslında sıkıca sarılmanı engeller mi içgüdüsel olarak?

Ya da sarılmak istersin ama seni kaybediyorum, nasıl sarılsam daha az acı verir mi dersin?

Hepsini dersin aslında. O 3-5 saniyelik sarılma anında hepsini düşünürsün bunların. Ve o 3-5 saniye içinde tüm bu düşünceler arasında çok sıradan, saçma sapan, hatırlanmayacak bir şekilde, sanki acil bir yere gidiyormuşsun gibi sarılır ayrılırsın. Ve sonra gözünün önünde o son boktan vedalaşma vardır. Bitmiştir. Bir daha sarılmayacaksındır. O anda farklı bir şeyler olsaydı değişir miydi bazı şeyler?

6 yorum:

OneLastTime dedi ki...

aynen kelime ekleyemiyorum bunları düşünüyor insan

Adsız dedi ki...

Sarılma fırsatı bulamadım ben... ve kimseye de sarılamadım o günden beri...

Adsız dedi ki...

şu gereksiz kelimeleri kullanmayı bırakmadın, değişik veya yerinde olmuyo kelimeler aksine gıcık ve gereksiz oluyorlar:))

tenekeci dedi ki...

olm nerden çıktı şimdi bu?

thebiglebowski dedi ki...

Değişmezdi.

mergiz dedi ki...

sevgiliye son kez sarılmaktan daha kötü olan bişe varsa o da bu gerçeği bilmektir. :/