Okumadan Geçme

Facebook

28 Eylül 2010 Salı

Seviyorum


- 3'lük atabilen pivotları.
+ Teknik stoperleri. (Pique en üst noktadır, Türkiye'de 10 numara pozisyonunda oynatsan sırıtmaz.)
- Kızıl saçlı kadınları.
+ 1-2-3 veya 4 numarada otobüsle yapılan gece yolculuklarını.
- Hafif virajlı, sağ ve sol tarafı büyük ağaçlarla kaplı yollarda yürümeyi.
+ Yağmurda yürümeyi, ıslanmayı.(Donuma kadar. Herkes kaçarken sadece benim ıslanmam rahatlatıyor.)
- İçinde bulunduğum psikolojiyi. Her ne kadar ümitsiz, beklentisiz bir hayatım olsa da, bir şeylerin farkında oluşum memnun edici geliyor. Mutlu mesut olduğumu zannettiğim bir hayatı istemezdim. Yuvarlanıp gitmeyi de istemezdim..
+ Birgün "beklentime karşılık alabilmem" ihtimalini.
- Gözlem yeteneğimi.
+ Zekamı ya da zekasızlığımı.
- Her istediğimi yapabilecek biri olduğumu bilmeyi.
+ Sebepli sebepsiz sövmeyi.
- Beklemediğim bir anda sevmeyi.
+ Jeffrey Lebowski gibi adamları. The Big Lebowski gibi filmleri.
"Sometimes there is a maaaan, sometimes there is a man. I'm talkin' about the dude here" demeyi.
- Guy Ritchie'nin filmlerini.
+ Christopher McCandless'ı. (Alexander Supertramp)
- Eksileri, artıları.
+ Nötr'ü ve olmayı.

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Kızılsaçlı kadınları, Supertramp'ı ve sebepli sebepsiz sövmeyi ben de severim de, yağmurdan nefret ederim...

ilnevyA dedi ki...

Yağmur iyidir. Dünyayı dolu gösterir.

Dallama Blogger dedi ki...

-3 ve +3 her türlü