Okumadan Geçme

Facebook

25 Nisan 2011 Pazartesi

En'den Öte En'den Ziyade

Bir kaç "en" var dediler geldim.

En sevdiğiniz 3 Görsel:
1. Akşam üstü gökyüzünün hali, bulutların kızarması
2. Ağaçarın arasında hafif virajlı bir yol
3. Devlet Bahçeli'nin bağırıp çağırdıktan sonraki yarım saniyelik gülümsemesi ve sonra hemen toparlaması.

En sevdiniz 3 Tat:
1. Fındık
2. Fıstık
3. Oooof


En sevdiniz 3 Ses:
1. Tulum sesi
2. Milli takım gol attığında detone olan spiker sesi
3. Çok yüksek olmayan su akıntısı sesi(dere sesi de diyorlar)

En sevdiğiniz 3 Koku:
1. Trabzonda köydeki evin yüz metre aşağısında bi çeşme var o çeşmenin oradaki koku; dünyanın başka hiçbir yerinde yok o koku, 15 yıl önce de, 10 yıl önce de 1 yıl önce de gittiğimde vardı ve hep olacak. Ben her gittiğimde o kokuyu alıp 15 yıl önce ayağında kara lastiklerle elinde güğümle oradan su almaya giden küçük saf çocuğu hatırlayacağım.
2. 404 uhu kokusu. İlkokulda az çekmedik.
3. Bazı yemeklerin kokuları. Şimdi hangileri olduğuna kafa yoramadım. Zaten uzun zamandır makarna ve patates kokusundan başka koku alamıyorum. Öğrenciyiz ulan.

En sevdiğiniz 3 His:
1. Sağanak yağmur altında yürümek. Tabi mevsim bahaaaar oluncaaaaağ, aşk gönüle doluncaaaaaaaağ. Yok yok şöyle Mayıs'tan sonraki sağanak yağmurda yürümek gibisi yok. Yine aynı şekilde halı saha maçında alnım filan terliyken yağmur çiselemesi. Yağmurla terin birbirine karışması. Ooo yeee.
2. Sevmediğim şeyleri son kez yapmış olmanın verdiği rahatlık. Misal geçen hafta son vizeye girdim üniversite hayatımdaki. 70 kilodan 7 kiloya düşmüş gibiydim o gün.
3. Bazı maddeleri boş bırakmak. Bunu boş bıraktım sayın.

A'normal'e saygılarımla.

9 yorum:

Mia Wallace dedi ki...

ne kadar garip şeyler dikkatini çekiyor. devet bahçelinin gürledikten sonra gülümsemesi ve o spikerin detone olmuş seni haha harika cevaplar :)

crazywomenrosemary dedi ki...

" Sevmediğim şeyleri son kez yapmış olmanın verdiği rahatlık. Misal geçen hafta son vizeye girdim üniversite hayatımdaki. 70 kilodan 7 kiloya düşmüş gibiydim o gün.
*Ben her gittiğimde o kokuyu alıp 15 yıl önce ayağında kara lastiklerle elinde güğümle oradan su almaya giden küçük saf çocuğu hatırlayacağım."

güzel yanıtlar gülümsettin..:))
ha birde o güzel yüreğin küçük saf çocuğu hiç unutmasın..hep böyle kal...:)

ilnevyA dedi ki...

o küçük saf çocuğu da unutursam yaşayamam ki ben.

mia; garip ama güzel detaylar onlar :)

A'normal' dedi ki...

Saygılar bizden efendim
Bu arada bi ara makarna patatesten kafanı kaldırıp arkadaşlarının sevgililerinin yaptığı karnıbaharlara göz gezdir yoksa gerçekten 7 kiloya düşüceksin

Üsturupsuz Yazar dedi ki...

Anladım,delisin!

ilnevyA dedi ki...

o makarna ve patateslerle tam 6 kilo almışım son 1 ayda dün öğrendim bunu. karşı karşıya kaldığım andaki yüz ifademi tahmin edemezsin. senelerdir kilosu sabit bi adamın dramıydı bu.

üstürupsuz; kralsın. beni afişe ettin :D

Ms.Alonso dedi ki...

" Sevmediğim şeyleri son kez yapmış olmanın verdiği rahatlık " gibisi yok.
Bi ara mimarlığa uğra da size bi kap yemek veriyim sevabına :)
Bu arada Barcelona nın bi numarasını göremedik henüz...

Ms.Alonso dedi ki...

Son sözümü geri alıyorum, benim sezenişimi bekliyorlardı heralde :)

ilnevyA dedi ki...

Messi'ye duyurdun sesini buradan yazarak, kızdırdın çocuğu :D

Yemek karnıbahar olmadığı sürece alırım :D