Okumadan Geçme

Facebook

22 Ocak 2012 Pazar

Peşpeşe 5 tane yazı yazdım, 3-4 ay benden bişey çıkmaz artık. Bi de hepsi askerlikle alakalı, çok sıkıcı, çok banal, ay öf.

8 yorum:

çitlembik dedi ki...

5 yazıyla birlikte beni şoka soktun oha ne zaman gittin lan

Adsız dedi ki...

selam cınım naber?! ben kim miyim, senin deyiminle, ferihanonim veyahut thelastanonimim ben. kendi ismimi de neden söylemiyorsam neyse, twitterdan da şeetmiştim harf sınırlarıyla uğraşmıycam burdan yardırıcam. sen de yayınlamazsın tabi bunu.
1 2 3 4 tamamm daha da katlanamammm bak çağırışım mode on oldum gördün mü. höh patinajını yesinler, adam anca 5de durulmuş ya. nasıl dolmuşsan yazık yavrum.
ben sana zamanında didim özlem çekeceksin didim uğurlama yap didim dinlemedin beni,beni beni bihterini. neyse hüznü gerimizde bırakıyoruz ve önümüze bakıyoruz.
#2de o kadar yazının içinde en çok yatak toplama kısmı dikkatimi çekti. ben askere de gitmeyeceğime göre hayat boyu yatağım o kadar uzun süre toplu olmayacak :)
'puanım ise sıfırdı, dohuz veremezdim kankam değillerdi.' sadece bunun için bile sana puanım dohuz olabilir kanka! 8 saat derse girmen de ayrı bir hoş tabi. 8 saat höh! bu arada sınavın nasıl geçti cidden ondan bahsetmemişsin veya ben görmedim.
ve gelelim bu kadar yazının en kara bahtım kör talimin kısmına. ahaha baskın yapmış adamlar ya. doğrucu davut olmak zorundasın dimi olmazsan olmaz tabi doğru. bunun için mi ceza aldın ya. ben de diyorum naptı bu çocuk acaba bu kadar kısa sürede.
anneannene de geçmiş olsun bu arada.
'Laz mısın olm sen, kendimden biliyorum, öylesin tabi' de çoğ iyi ya :)) artık çok popüler bir insansın olumm. oh yeahh. adam coolll.
'nolur komutanım, sabaha kadar 2 saatte bir gelmeye devam edeyim, çok sevdim ben size görünmeyi' mustafa topaloğu-gerizekalı sevgilim diyorum sadece :)))
bu arada grange en sevdiğim yazardır <3 bütün kitaplarını oku hepsini hepsini :))
bak hala bazukalı fotoğraf göndermedin resmen ağlıyorum evde her gün.
sen 5 bölümde zirilyon gün anlattın ben de bir ton satır yazdım şurda haa. neyse son olarak, "bana asgari ücret versinler, ömür boyu öğrenci olurum, hatta öğrencilikten emekli bile olurum" bana da demiştin bunu, benim çok gizli yerlerde tanıdıklarım var ;) ben didim alın bu çocuğu okutun didim. o okuma aşkı ile yanıp tutuşuyor sürekli okumak istiyor ondan okulu uzattı didim. ne kadar güçlü tanıdıklarım olduğunu anladın mııı, hemen yerine geldi söylediğim şeyy. benle iyi geçin bak ona göre :)
evet bitti sonunda, bir ceza daha almazsan haftaya görürsün heralde bu yazıyı da. hayde sana kolay gelsin bana iyi tatiller. öptm kib bye.

Mathilde Tahon dedi ki...

Yok lan değil, okuduk işte :)

Anonymous dedi ki...

Sabır ne diyeyim ben de seneye gidiyorum ama bi farkımız var galiba ben 15 ay

Adsız dedi ki...

panpa sana nasıl ulaşcaz lan, ben memo!

küçük kara balık dedi ki...

Sıkıcı mı? 5 ini de peşpeşe okudum olm n'abeerr...

O değil de -bu kelimeden de hiç hazetmem ama neyse- özledim lan, asosyal günlerimin sosyal kısmı :)

maryjane dedi ki...

Asker oldun demek :)

Benim uzaylım da asker şimdi...acemilik dönüşü nasıl sayıp sövmüş kafa ütülemişti anlatamam ama şimdi telefonla konuşurken askerliğin getirdiği bezginliğin onu sardığını farkediyorum...korkuyorum bu kayıtsızlık onu değiştirir mi diye ama o da senin gibi bi nevi; diyorki buranın gerçek olmadığını düşünüyorum.dünya dışı bi yer burası zaman kavramı yok ve buradan çıkınca herşey normale dönecek diyormuş hep kendi kendine :D denetimde milletle dalga geçerken komutanın karşısında mükellef er emre yerine mükemmel er diyecek kadar da şaşkın :) orası gerçek dünya değil zihninizi korumaya devam edin :)


ikiniz içinde hayırlı teskereler diliyorum...

Yasemin dedi ki...

Ohhh harika .. paylaşımlarınız için teşekkürler... :)