Okumadan Geçme

Facebook

1 Şubat 2010 Pazartesi

Bilinmeyen Güzel Şarkılar #2

Daha 2. seferimiz olmasına rağmen farklı bir rotadan gideyim istedim. İlk yazıda koyduğum kuralların hepsini çiğneyerek, belki sadece bu hafta böyle olacak, tek şarkıcı ve 3 şarkısını koyacağım. Yine bilinmeyen kısmı çiğnenecek olabilir ama güzel olduğu kesin.

Özellikle Closer filminin müziklerini yapmasıyla beraber ünlenen bu abimiz tahmin ettiğiniz gibi Damien Rice. Kendisini İrlanda'lı olması nedeniyle bir kat daha fazla seviyorum ben.

Bu hafta şarkıları bir hikaye gibi planladım. İlk şarkımız sevgilisinden yeni ayrılmış, yalnız kalmış, hüzünlü ve kötümser arkadaşları mutsuzluğun dibine vurdurmak için geliyor:

Damien Rice - Cold Water
(ayrıca bu videoyla yarın başlayacak olan Lost'a da göz kırpmış oluyorum!)



İkinci şarkımız ise 'heeyt. eytere beaa!' diyerekten içinde bulunduğunuz depresyondan çıkmanızı sağlayacak. İçinizi dökün, bağırın, çağırın. Değer mi ulan! diyin. Sizden değerli kimse yok. Hadi bakalım!

Damien Rice - Rootless Tree (Fuck You)



Artık küfürümüzü edip, içimizdekileri döküp rahatladığımıza göre eğlencemize bakabiliriz. Hayat güzel, takılın.

4 yorum:

bütün turşular aynıdır dedi ki...

'Amie'siz Damien düşünemiyorum alternatifi Cold Water bile olsa.Ama amaç Lost'a göz kırpmakmış temam o zaman ;)

rsn dedi ki...

amie nin de kalbimizdeki yeri başkadır, belki onu da haftaya veririz :)

Mia Wallace dedi ki...

ilk defa "bilinmeyen güzel şarkılar" bölümünde ki şarkıları bilmiyordum ve bu beni gerçekten üzdü! :(

(bu arada blogun çok güzel(miş) daha önce keşfedemediğim için affet)

ilnevyA dedi ki...

Estağfurullah affet filan, ben kimim ki affetmeye haddim olsun. Teşekkür ederim olumlu eleştiriler için :)