Okumadan Geçme

Facebook

19 Şubat 2010 Cuma

Uyku




Her bünyenin ihtiyacı olan şey uyku. Bende ise ihtiyaçtan öte. Bir zevk haline gelmiş durumda. Evet uyumayı çok seviyorum. Çoğu insan sever aslında. Uykuyla alakalı sorunum uyku saatlerimde saklı. Normal insanlar 12-1 gibi yatar uyur. Hadi olsun olsun 2-3 olsun en fazla. Bu şehire geldiğim her zamanda benim uyku saatlerim tamamen kendini kaybediyor. En erken 5'te yatıyorum lan. Öğlen 1'deki derse bile gidemez oluyorum bazen. Bu hafta içinde mesela 1'de olan derslere gidemedim 3 kere. İlk hafta oluşunun ve "ders işlenmez yeaaaa" diye düşünmemin de bunda etkisi vardı elbet.

Fazlaca uyuma isteğimin bir başka sebebi de ultra rahat olan, Yataş'ın bile üretemeyeceği rahatlıktaki yatağım. Ulan kalkamıyorum bi türlü. O kadar rahat geliyor ki uyudukça uyuyasım, yattıkça yatasım geliyor. Sanki yatak yapıştırıyor kendine beni. Kesinlikle kalkmam gereken günlerde sırf bu yüzden tekli bir koltuğum var. Onda sızıyorum ki rahatça kalkabileyim.

Bazen 1 gün boyunca hiç uyumayayım da şu uyku artık düzene girsin diyerek; ertesi akşam 11 gibi zıbarıyorum. Ama sonraki gün yine nasıl oluyorsa gece 4-5'e kadar uyanık buluyorum kendimi. Ulan nasıl bu kadar vakti boş yere harcıyorum onu da anlamıyorum. Hem uykumdan çalıyorum, hem derslerden çalıyorum.

Hadi bu zamanlardaki halimi geçtim. 1. sınıfta yurtta kalırken 1'de sınavım vardı. Saat 1'de nasılsa kalkarım diye alarm kurmamıştım. Arkadaş 12:30'da aramıştı. Napıyon lan? diye. Uyuyodum noldu hacıağbi dedim. Olm senin sınavın yok muydu 1'de dedi. Vardı saat kaç ki dedim ve koştura koştura sınava yetişmiştim. Ha sonuç olarak o dersten yine kalmıştım. Boşuna bölmüştüm yani uykucağzımı. Acıdım bak şimdi yine hatırlayınca.

Neyse işte öyle. Uyku denilen şey güzel şey. Özellikle güzel bir günün ardından çok keyifli oluyor değil mi ama? Mesela çok iyi geçen bir sınavın akşamında ertesi gün yapacak hiçbişeyiniz yokken yatıp uyumak. Hafta sonunda yatıp uyumak. Güzel şeyler bunlar. Sizler de uyuyun anacım. Ama daha normal vakitlerde e mi.

4 yorum:

Aicha! dedi ki...

Uyku güzeldir tabi! Hele hava soğuksa sıcacık yorganın altından uyumak ya da hava sıcakken bahçede hamakta uyumak mükemmel olur ya ! Okul yokken ben de 1 gibi yatıp 3 te kalkıyordum ! okul başlayınca mecbur uyuyorum mal gibi oluyorum yoksa :)

ilnevyA dedi ki...

ben yatsam da uyuyamıyorum ki erkenden. en fazla 1 gün başarabiliyorum işte. bu bir hastalıkmış zaten olayı çözümlemek gerek doğru bir şekilde. neyse işimde gücümde olduğumda uyucam illaki belirli saatlerde :)

ÇitLemBik dedi ki...

tuhaf ki bu yazıyıda ikinci okuyuşumda yorumluyorum :D lan o diilde şuan bu yorumları yayınlayan şahıs nası sevinmiştir bilmemkaç yorum var diye. oysa hepsi benden ne kötü haha! :p neyse konuya gelince misal ben sabah 11de sınavım var ve ben saat 5 olamsına rağmen ayaktayım. ve yarın en erken 7de bitecek işlerim nasıl ayakta durcam bilmiom. hasan sanırım biz manyağız.

Adsız dedi ki...

çok bunalım çok uykudur.
çok uyku çok bunalımdır.

uyumayacak ve dışarda gezeceksin yoksa sonu kötü!