Okumadan Geçme

Facebook

29 Ağustos 2010 Pazar

Demet Serdar Hande

Berkut'un "mahsun-ibo-izzet-alişan lafım sana" diye serzenişi vardı hani. Bu da öyle bir serzeniş. Bu 3'lü olmasa yurdum insanı yaz aylarında ne dinleyerek kopacak, eğlenecek, ileti yapacak, nasıl durum güncelleyecek merak ediyorum. Bir yaz olmuyor ki bunlar yeni albüm çıkarmasın. Bir yaz geçmiyor ki kendim açıp bir kere bile dinlemememe rağmen; bu üçlünün şarkıları günde 4564 kere kulağa çalındığından dolayı ezberimizde yer etmesin. 3'ünü toplamak istiyorum. Toplayamıyorum. Elma armut şeftali gibisiniz lan. Toplanamıyorsunuz. Susmuyorsunuz da. Aranızdan "Kumar (Putlar)" şarkısının hatrına Hande'yi ayırasım geliyor. Ama yok kurtarmıyor.

Gün geçmiyor ki bir gariplik daha yaşanmasın.

For whom the bell tolls?..

Hiç yorum yok: