Okumadan Geçme

Facebook

12 Ağustos 2010 Perşembe

Karasinek


Ne işe yaradığını henüz çözemedim bu gereksizin. Sivrisineklerin yine bi amacı var, gelir seni ısırır, kanını emer, şişirir gider. Kaşınırsın falan filan. Bu karasineklerin amacı ne ulan? Sabahın köründe 3-4 tanesi gelir vücudunun farklı noktalarına konarak önce uyandırırlar. Asıl çile bundan sonra başlar. Salak salak gelir aynı yere 100 kere konar. Siz 101 kere konduğu yerinizi sallarsınız. Bıkmaz gelir yine konar. Öldürmeye çalışırsınız, uyanıklar kolay kolay da vurulamaz.

Son olarak bu sabah beni delirttiler, tepemin tasını attırdılar. Tam 7 tanesini temizledim. Leşlerini de bizim su kaplumbağası "Woswos"a armağan ettim. Öldürdüğümün iki katı hala evin içinde fink atmakta. Ben fink'e atarsam onları, fena olacak sonları. Şu anda da bi tanesi sol koluma dadanmış durumda. Konuyor, kaçıyor. Onu da öldüreyim geliyorum.

1 yorum:

çitlembik dedi ki...

yemin ederim 1 saat öncesi aynı soruları ben soruyordum; hayatımda hiç görmediğim devasa büyüklükte bi tanesi sinek ilacı sıktığım için kafamda dört dönerken ve ben çığlık atarken... niye varsınız olm siz? boşuna yaşıyosunuz.