Okumadan Geçme

Facebook

29 Ağustos 2010 Pazar

Kariyer.net Çok Net


Gecenin bir vakti kariyer.net'e bir bakayım dedim. Zaten şimdiye kadar hiç olumlu bir geri dönüş olmadığı için öylesine girdim iş ilanı muhabbetlerinden sonra. İki okunmamış mektup vardı. Bayadır da iş başvurusu yapmamıştım. İlkine baktım 4 ay önce başvurduğum iş ilanı.

Buna şaşırmış bakarken ben bugün şunu da gördüm.

Başvuru Tarihi: 27.06.2007
Cevap Tarihi: 18.08.2010

Sayın x,

Firmamıza göstermiş olduğunuz ilgi ve güven için teşekkür ederiz.

Şirketimize yapmış olduğunuz iş başvurusuna şu aşamada olumlu bir yanıt verememekteyiz.

Ancak özgeçmişiniz ileride oluşabilecek bir pozisyonda değerlendirmek üzere bilgi bankamızda saklanacaktır.

Şirketimize gösterdiğiniz ilgiye teşekkür eder, kariyerinizde başarılarınızın devamını dileriz.

Saygılarımızla.



Bir de olumlu yanıt verememişler. Bak sen!

3 yorum:

çitlembik dedi ki...

dün gece kariyer nette cv doldurdum düzcede ve gebzede iki yere başvurdum kesin ben alcaklar işe eminim asdfg

pisicshik dedi ki...

yuh ayıp ama!

AsiKuzeyli dedi ki...

Şükrek ki cevap verme zahmetine girmişler :))