Okumadan Geçme

Facebook

22 Ağustos 2010 Pazar

Doğum Günü


Unutturucam herkese, çok az kaldı. Anlamsız ve gereksiz geliyor bana. Bu yıl toplam 3 kişi kutladı. Biri kendisi hatırladı. Aramızda 3 gün var, bunun da etkisiyle muhtemelen. Diğeri birinin hatırlayıp da bir yere birşeyler yazmasıyla kutlamış. Bir diğeri ise, benimle aynı ayda doğmuş olan birisi. Benim doğum günümü de öğrenmek istemişti. Söylemeyince hırs yapıp öğrenmeye çalışmış bir yerlerden. Neresi olduğunu da söylemedi. Zaten mühim değil. Seneye bu kalanlara da unutturacağım. En geç bir sonraki seneye umarım.

İşyerinde de beraber çalıştığımız Dursun Dayı var. "Bugün günlerden ne" diye sordu bana. Söyledim tarihi. Sonra da "Bugün benim doğum günüm" dedim. Duymadı bile. Duysa da ertesi gün unutacaktı zaten.

Bu yazdıklarım için kırılanlar olabilir. Olmasın, böyleyim işte. Takmasın. Facebook'ta görünen hatırlatmalarla hatırlanmaktansa, hiç hatırlanmaması daha güzel. Unutulması daha güzel. Zaten başta da belirttiğim gibi bence diğerlerinden farksız, sıradan bir gün.

Peki ya unutmak? Unutamamak?

2 yorum:

çitlembik dedi ki...

Bence bana sorarsan sana değer vermese hırs yapıp öğrenmeye çalışmazdı, daha önce bunu kaç kere yapmış bilmiyorum. Ve diğeri doğum günü 3 gün sonra diye hatırlamadı, zaten aranızdaki gün farkı 3 gün değil 2 gün bu arada. O sana değer verdiği için hatırladı. Sana kardeşim dediği için. Bence insanların sana değer verdiğini görmelisin. Sen aslan burcusun kendini sevmelisin ya! Sinir oluyorum valla bak, sev kendini ya, önemlisin sen! İnsanların seni sevmesine de izin ver! Of kafana vura vura kendini sevdirmek istiyorum sana. Doğum günün kutlu olsun tekrardan. İnadımdan(!) senelerce hatırlıycam ve kurtulamayacaksın. Aslında bunu bana söylediğin günden beri hatırlıyorum, sadece unutmuş numarası yapmıştım, yani üzgünüm ama ben kazandım. :p Bu yazıyla artık ne kadar inkar etsen de boş :) Öpüyorum bebeyim nice güzel yıllara :):)

Sergerdan dedi ki...

Tamamen aynı fikirdeyiz dostum . Bu arada dursun dayının duymamasına çok güldüm :D

Facebook hatırlatmalarına ben de kıl oluyorum.

Dediğin gibi asıl mesele unutmamak. unutamamak.