Okumadan Geçme

Facebook

6 Ocak 2011 Perşembe

Adım Samuel, 25 Yaşım

Maççu Piççuu Pikaççuu Kaymakamı'ndan aldığım yetkiyle saçmalamaya başlıyorum. Ulan kim sormuş bu soruları? Kim çıkarıyo bu soruları kim kim kim? Ulvi'ye bağladım yine. Hayır nedir yani. 10 küsür sene önce Mirc'ta ASL diye sorardık tamam da. Sonradan bunlar dalga konusu falan filan oldular. Bu sorulara vereceğim cevapla beni Esra Erol'la İzdivaç programına mı davet edeceksiniz? Ön mülakat gibi bişey mi bu yani nedir? Önce şu video'yu da izleyelim hep beraber sonra sorulara geçeriz.


Kaç yaşındasınız?

Kemik yaşı, ruh yaşı mı diye sorarım ben şimdi sana?

İsminizin son harfi ne?

İsmimin son harfi Neee. Nee dedim işte ne bakıyosun. Neee lan Neee. Haa pardon N.

En sevdiğiniz renk?

Renkler ve zevkler tartışılmaz. Tartışmayın o zaman. En sevdiğim renk bordo.

Kilonuz kaç?

Valla sıkıldım ben bu kilomdan. 5-6 senedir hiç değişmez mi bi insanın kilosu. Hayatımda hiç ekşın yok.

Boyunuz kaç?

Boyumdan da sıkıldım aga. Kilo 5-6 senedir değişmiyo, boy 6-8 senedir aynı. Ne lan bu.

Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?

İlk göz ağrısıyım ama tek göz ağrısı değilim.

En sevdiğiniz şarkı?

Böyle soru mu olur arkadaş? Tek bir şarkı ismi nasıl vereyim. Şaka şaka en sevdiğim şarkı Mustafa Topaloğlu - Gerizekalı Sevgilim.

Sizce sarışın mı esmer mi?

Bak sevgili arkadaşım. Dünya sarışınlar ve esmerler üzerine kurulmamıştır. Aralarında bir sürü farklı tonlar vardır. Kumral gibi, kızıl gibi. Benim gibi kızıl fetişisti olan kumral birine sorma bu soruyu.

Sigara kullanıyor musunuz?

Kullanıyorum. İbre 250 km/h gösteriyor hatta.

Alkol?

Etil mi metil mi diye sorarım şimdi ben sana!?

Çayı fincanda mı içersiniz çay bardağında mı?

Yav çay bardağında içilecek yer vaaar, içilmeyecek yer var. Dışardaysam çay bardağında içiyoruz zaten başka çare yok. Evde kupaya doldururum. O ne lan iki fırtta bitiyor. Ben tembel adamım olm, ikide bir kalk git yeniden koy filan uğraşamam. Zaten Karadeniz'liyim, biz çayı hızlı içeriz. Kupada soğuması gibi bir durum da olmuyor yani merak etme. Sıkınti yok!

Bu abuk cevaplardan sonra bu soruları crazywomenrosemary'ye havale ediyorum.

7 yorum:

machu picchu kaymakamı dedi ki...

ya bak ya,adımı ne hale sokmuş.gitti bütün şekerliğim.pehh.
bu arada kumral kısmını iyi okuyun ! oğa göre..hüşş.
kumralım kumral kalazaam.seni bir kaşık suda boğazaam.

ilnevyA dedi ki...

olur mu ya pikaçuyla daha da şekerleşmiş o isim.

francesca mckennitt dedi ki...

Bu nasıl mim, adam gibi cevaplasana sorularını! Gerizekalı sevgilim demek, kendisi benim de favorilerimdendir:p Bir de "sekiz olur dokuz olur, dana büyür öküz olur" türküsü var ama o daha bir halktan falan. Ne bileyim. Fazla metil alkol tüketmemen dileğiyle, bir sonraki mimde görüşmek üzere :D

machu picchu kaymakamı dedi ki...

beanlamam.perulular alınır malınır.ülkeler arası küslük felaan hiç hoş değil böyle şeyle :)

kirliselpak dedi ki...

adım samuel:=)

Berdush dedi ki...

Kalkıp tekrar çay koyma tembelliğinden dolayı ben de bazen kupaya koyarım çayı ama çaya hakaret be abi. Sen karadenizlisin madem bari insanları böyle şeylere teşvik etme :D

kızıl fetişisti (:

ilnevyA dedi ki...

cesc; Valla böyle sorulara böyle cevaplar. Nerden biliyoruz bu soruların cevaplarının FBI, CIA tarafından depolanmadığını :P

Berdush; abi napayım, aşırı tembelim işte, iki fırtta bitiyor, ağız ağız değil ki kepçe, istanbul boğazı mübarek :D
Kızıl fetişistliği konusunda da, bir dönem nick olarak kullanmışlığım bile var :D

Maçu; tamam pikaçusunu çıkardım artık, maçu yazınca da, batak oynarken bi arkadaş koz maçu derdi. O geldi aklıma :)