Okumadan Geçme

Facebook

12 Ocak 2011 Çarşamba

Eften Püften Başarılar #3

Bu da Yöneylem Araştırması dersinden bir anı. Bugün bahsetmişken bu kategoride yazılmayı hakediyor diye düşündüm.

Geçen yıl Yöneylem Araştırması dersinin bir ödevini teslim etmiştik. Ödev filan yapıyorum o zamanlar. Ödevi o zamanlar sınıf ve ev arkadaşım olan Tuncer alıp getirmişti. Yapıp vermiştik. Beraber yaptığımız belli olmasın diye de biraz değişik şekiller vermiştik soruların çözümüne. Ödevin tesliminden bir süre sonra bölüm katında bir ilan vardı. Yöneylem hocamız Tuncer ve beni yanına çağırıyordu. Gittik. "Çocuklar siz bu ödevi nerden buldunuz, ben böyle bir ödev vermedim" dedi. Tuncer de "fotokopiye söyledim bunu verdiler hocam" diye karşılık verdi. Ben artık dayanamadım telefon çalıyomuş gibi yapıp dışarı çıktım rahatça gülebilmek için. Bi de beraber yaptığımız belli olmasın diye o kadar çaba göstermiştik. Direk kabak gibi çıktı ortaya foyamız.
Hocanın vermediği bir ödevi teslim etmek de azımsanmayacak bir başarıydı.

31 yorum:

Sadece Umut dedi ki...

slm ilnevya,
Bu dersten gecememek senin kaderin, sabir abicim =)

ilnevyA dedi ki...

Benim sınavım da bu dimi dünyada :D Daha kolay, bildiğim bi yerden gelseydi sorular ben de 100 alırdım olm :)

francesca mckennitt dedi ki...

Bu ne ödev azmi :)) Ayrıca "Sadece Umut", ilnevyA'nın bilinçaltına sokmaz mısın bunu :)
Geçecek :)

birgünlük dedi ki...

Sen bu yöneylemi kitap haline getir valla :)Bu arada diğer yazıdaki son yorumu yayınlama olur mu yanlışlıkla yaptım onu(diğer hesaptan):))

ilnevyA dedi ki...

İşte bu olaydan sonra bıraktım ödev vermeyi de :)

ilnevyA dedi ki...

Valla ya kitap haline getirsem yeridir. Amaç fonksiyonu olarak kitap yazmayı belirleyeyim kendime. Kısıtlarım da belli; kitap okumayan biri kitap yazacak, kelime dağarcığı çok az. Tam yöneylem diliyle oldu he :)
Bu arada sen bu yorumu yaparken ben yayınlamıştım bile diğer yorumunu :D

birgünlük dedi ki...

sil o zaman, diğer kullanıcı adımdan yaptım cünkü:)

ilnevyA dedi ki...

Peki :)

schrödinger'in kedisi dedi ki...

Mim yazdım da. Haber vereyim dedim :P

birgünlük dedi ki...

tişikkür ettim =) ee izmire gidiyoduk =)sen yöneylemi geçince kutlama yapıyoduk =)))

ilnevyA dedi ki...

şirö; bakıyorum hemen.

birgünlük; İzmir'e gitme işi benim yöneylem'i geçmeme kalırsa, İzmir'i rüyalarımızda görmeye devam edelim :D

birgünlük dedi ki...

Tamam, 20 üstü al gidiyoruz izmire =)

ilnevyA dedi ki...

Valla finallerde o bile yok henüz. İyi bi hedef tutturdun :D

Geçmem için ise 50 lazım olan. Soruları mı çalsam napsam.

birgünlük dedi ki...

rahat ol, film izle ilk bi kaç sayfaya bak öyle git sınava =) bak valla geçiceksin hissediyorum diyorum :)

ilnevyA dedi ki...

Bizim hoca teyzen filan mı oluyo? :) Ah ne güzel olurdu :D

birgünlük dedi ki...

Ben sana soruları bulup getiricem dermişim :) Hadi bakalım geçsin cuma, nasıl geçicek :)

ilnevyA dedi ki...

Ben biliyorum filmin sonunu ama, sen sürpriz oynuyosun. Tutarsa zenginiz. Daha dün demiştim; benim yöneylemden geçmemi sağlayanın 3 ay kölesi olurum diye. :D

Nehir İda dedi ki...

Hoca burayı bilse okusa hatta başlık ithaf etsen filan çok mu hababamvari:) şimdi ben yaşlıyım ya verdiğim örnek de öyle demode oldu. toparlıyorum hocayı kaçırıp dövdür bir daha kalırsan.

Murshill dedi ki...

yöneylem hatırası olmuş :) unutulmayacak hi,ç hemde hiç :)

birgünlük dedi ki...

bak kölelik falan da istemiyorum, sen geç ben sevinicem o bana yeter =)

ilnevyA dedi ki...

Nehir İda; Ben de hababam hayranıyım, yaşım o kadar da genç değil yani. Hababamlarla büyüdük çok şükür :) Valla ben en iyisi bi yazı yazayım hocaya okutayım. Artık acır da geçirirse geçerim.

Murshill aklıma acaip bi fikir getirdin :D

bir günlük; Ben de çok istiyorum, ne diyim umarım olur da seviniriz :) Bi izmir yaparız filan.

tenekeci dedi ki...

bende ortaokulda satranç turnuvasında 2. olmuştum.

ilnevyA dedi ki...

Önder oha!

Ben de ortaokulda satranç turnuvasında 2. olmuştum lan!! Laann! Yoksa! Yok yok yok! Lan!

Asi Kuzeyli dedi ki...

Kabiliyetin tanımı bu olsa gerek :))

tenekeci dedi ki...

kardişim...

Sadece Umut dedi ki...

Üzülme! İstediğin Bir Şey
Olmuyorsa, ya Daha İyisi Olacağı İçin
yada, Gerçekten de Olmaması
Gerektiği için Olmuyordur... Hasan, abicim mevlana demis bu sozu sence sen mi daha karamsarsin mevlana mi? =)
Ben eger 10 dersten gecersem donem sonu sen de gecersin ha gayret =)

ilnevyA dedi ki...

Bu olay zaten üzülmek değil de onur meselesi olmaya doğru gidiyor. Alıştım artık kalmaya. Alışılmış çaresizlik oldu benim durumum.

Geç o 10 dersi sen, benim kalacağım belli zaten :)

Sadece Umut dedi ki...

Hangi universitedesin? Bu kadar zor mu universite? Ben de isyan edecem artik

ilnevyA dedi ki...

Erciyes Üniversitesi. Hocaların tavrına bağlı herşey. Zorlayayım, sınıfın yarısını bırakayım derdindeki hocalar, biz iyi üniversiteyiz, zor üniversiteyiz imajı verme isteği bu hale getiriyor okulu. Halbuki bi bok değil işte. Üniversitede gösterilenin %15'i belki kullanılacak iş hayatında.

Sadece Umut dedi ki...

Ben de kazanabilirsem eger dusunuyordum erciyesi biyomedikal muh. var .

ilnevyA dedi ki...

Son 2-3 senede baya yeni bölüm açıldı mühendislikte. Nerdeyse olmayan bölüm kalmadı gibi. Bilemiyorum bu yeni bölümlerde durum nasıldır.